tiistai 20. huhtikuuta 2010

Suomi Finland

Vallan tervetulleena aikaa, tunnekieltä, mummoja ja pappoja, hiljaisuutta, harmaan sävyjä, hepan tuoksua, loskaa, pöllyävää heinää, vedenkantoa, selkäsärkyä, kahvia, villapaitoja, reinot, lätäköitä, Iitti, Kokkola, Liminka, Oulu, Kallio, nostalgia, äiti, sauna, puhtaus, raukeus, laitilan wirvoitusjuomia, kumisaappaita, kaurapuuroo, ystävä, ikävää, halaus, itkuja, pitkiä puhelinkeskusteluja, isäntiä, ajokoiria, hämärää, lyhtyjä, havumetsiä, junamatkoja, yksinäisyyttä, kohtaamisia, pysähtyneisyyttä, Pohjanmaa, kaipuu, rakas, suuri ikävä, lähtö ja kotiinpaluu - Suomi Finland.





    











2 kommenttia:

Heikku kirjoitti...

heipsan! ihmettelin, että mitenkäs tämä blogi näyttää tutulta -ah. olen lisännyt sinut luettavien listalle ja ei ollut vähään aikaan tullut uusia tekstejä, joten on jäänyt katsomatta.
mää oon tanska-fani. tai tykkään kovasti! kahtena vuonna olen ollut mansikkahommissa siellä ja taas se on kesän suunnitelma, tällä kertaa tuon tuoreen avomiehen kanssa. viime kesänä olin siellä ylävasemmalla, hurjan kaunista. :)

Suomineito kirjoitti...

Olin Suomessa tuossa välissä ja päivittäminen jäi..ja harmikses kuvatkin on tällä viikolla vaan Suomesta. ;) Laitan jatkossa lisää kuvia täältä. Mutta tykkään kyllä että Tanska on tosi kaunis. Tervetuloa takaisin Tanskaan! ;)